SOHBET






Film ,Video Yüklendi. Play'e Tıklayıp izleyebilirsiniz

Murat Kekilli Ver Bana Düşlerimi Şarkı Sözleri 2010

Murat Kekilli Ver Bana Düşlerimi Şarkı Sözleri 2010Murat Kekilli – Ver Bana Düşlerimi – Sözler

Sende solan yüreğimi Gitmek kolay
Ya sonrası
Silebilirmisin sende kalan
Dudaklarımın nemini
Atamazsın biliyorum
Ver bana düşlerimi
Ver bana eski gülüşlerimi
Yanarsın ah yanarsın
Verirsen bana kendini…
Gitmek kolay
Ya sonrası
Silebilirmisin sende kalan
Dudaklarımın nemini
Atamazsın biliyorum …

Categories: SARKI SÖZLERİEtiketler:Murat Kekilli Ver Bana Düşlerimi Şarkı Sözleri 2010, Murat Kekilli Ver Bana Düşlerimi Şarkı Sözleri, Murat Kekilli Ver Bana Düşlerimi Şarkı Sözü 2010, Murat Kekilli Ver Bana Düşlerimi Şarkı, Murat Kekilli Ver Bana Düşlerimi dinle, Murat Kekilli Ver Bana Düşlerimi sarkısı, Murat Kekilli Ver Bana, Murat Kekilli, Ver bana düşlerimi şarkı sözleri









http://aktueltr.blogspot.com/ izlemek için tıklayınız <<

0 yorum:

Yorum Gönder