SOHBET






Film ,Video Yüklendi. Play'e Tıklayıp izleyebilirsiniz

Başak Öztürk Biyografisi, Başak Öztürk kimdir?

Başak Öztürk Biyografisi, Başak Öztürk kimdir?

Çok yakında “Etiler Mah. Fabrika Cad. No:8 Etimesgut” adresinde yeni binamızda hizmetinizdeyiz.

Destek uzmanlık alanıdır.

Kurumumuz her an yanınızda hissedeceğiniz uzman desteğin rehberi olacaktır.

Engelli bir çocuğa sahip olmak anne ve baba için yaşam boyu sürecek çeşitli zorluklar demektir. Engellinin sağlık, eğitim, rehabilitasyon gibi konularda teorik olarak var olan ancak pratikte çeşitli sorunlarla karşılaşılan haklarından yararlanması için ailenin kurumsal ve toplumsal desteğe ihtiyacı vardır.

Başak Öztürk Eğitim Kursu Ankara Etimesgut’ta hizmet vermektedir. Ankara Etimesgut’ta Zihinsel ve bedensel özürlüler için eğitim faaliyetleri yürütmektedir. Başak Öztürk Eğitim Kursu başvuru şartları ve ücretler hakkında bilgi için merkezin aşağıdaki telefonundan bilgi alabilirsiniz.

Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı

Bulunduğu Yer: ANKARA / ETİMESGUT/ETİLER/kız meslek lisesi karşısı

Adı: BAŞAK ÖZTÜRK EĞİTİM KURSU

Adresi: KAZIM KARABEKİR MAH.İSTASYON CAD.NO:94 ETİMESGUT/ANKARA

0 yorum:

Yorum Gönder