SOHBET






Film ,Video Yüklendi. Play'e Tıklayıp izleyebilirsiniz

YAŞAMIN KIYISINDA İZLE BUNALTICI TÜRK FİLMİ



Fatih akının tüm filmlerinde gizliden gizliye hep bir heyecan bir gerilim olurdu ne yazıkki bu filmde o heyecanı bulamadım o tarzı yakalayamdım. Nurgül yeşilçayın muhteşem oyunculugu bile bu durgunluktan kurtaramamış bu filmi izleyip beğenen varsa tartışmak isterim bu filmi dram filmleri hakkında pek bi fikrim olmasada bu filmin eleştirilebileceğini düşünüyorum. İzlemek isteyen arkadaşlar yine de izlesin ama ben vakit kaybı şimdi içinizden harika bir film yaşamın kıyısında bu adminde ne diyor demeyin ama gerçek bana göre böyle filmde bir çok absürt ironik şey var buyrun online izleyin.
Oyuncular şöyle
Baki Davrak, Tuncel Kurtiz, Hanna Schygulla
Nurgül Yeşilçay, 
2007 yapımları arasında en vasatı olabilir ya da benım beklentılerım farklıdır kim bilir    











TAM EKRAN İZLEMEK İÇİN AŞAĞIDAKI LİNKİ KULLANIN FACEBOOKTA PAYLAŞ


http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-7263858399736547441

0 yorum:

Yorum Gönder